duminică, 8 ianuarie 2012

Din dragoste pentru voi

Dragi giulesteni, dragi cititori,

          Daca ar fi sa fac un review al anului 2011 as incepe prin a va spune ca taaaaare mi-as fi dorit sa ma ocup exclusiv de proiectul CARTIERUL MEU.
          Acest lucru nu s-a intamplat pentru ca, oricat de mult mi-as fi dorit, am fost nevoita sa abandonez temporar munca draga sufletului meu (pentru ca era... neplatita). Asadar, am poposit tot cu drag si, sper eu, spor in curtea nelansatului pe atunci CLUB TOP KIDS. Dupa aproximativ jumatate de an de contact cu minunata lume a copiilor, in preajma sarbatorilor de sfarsit de an, am revenit la mai vechea si eterna dragoste, Jurnal de Giulesti. Unde urma sa imi continui munca de rascolitor in tainele frumosului nostru cartier.
          Trebuie sa recunosc ca pauza aceasta nu a fost prea benefica activitatii mele giulestene. Si asta pentru ca cititorii si-ar fi dorit probabil o anumita consecventa si noutate vis-a-vis de postarile publicate. In paralel, am incercat sa "transmit de la fata locului" printr-un Jurnal de Club al copiilor. Totusi multi dintre dumneavoastra ati devenit poate nemultumiti de faptul ca Jurnal de Giulesti se plimba prin lume si capata noi identitati, in timp ce a promis ca va reinventa viata de cartier.
          Pentru a imbina utilul cu placutul (pana la momentul la care sponsorii se vor hotari sa apara prin zona, iar eu voi scrie nestigherita doar pe pagini de Jurnal) am cautat sa pun in paginile sale si alte lucruri decat noutati din cartier (lucruri din viata si despre sufletul meu) cautand in felul acesta sa va asigur ca merita sa ma vizitati din cand in cand. Chiar daca nu sunt tot timpul acasa. V-am lasat cheia la locul stiut  si multi dintre dumneavoastra ati intrat. Va multumesc din toata inima si va asigur ca bucuria pe care mi-o oferiti ori de cate ori va opriti asupra unui articol din Jurnal, nu se compara cu nimic din lume.
          Ca o realizare mai "grea" a activitatii mele jurnalistice (sper sa o pot numi asa) din 2011, as reaminti articolul despre batrana din Crangasi, bolnava, fara urmasi. Murea in casa de foame si se tira cu greu pana la baie, in schimb avea contract de ingrijire incheiat cu o familie care nu o vizita cu lunile.
          Dupa sesizarea facuta Directiei Generale de Asistenta Sociala sector 6, Jurnalul a putut bifa o fapta de omenie in contul sau; mai bine zis a realizat ceea ce isi propusese prin insasi infiintarea lui - sa vina intr-un fel sau altul, in ajutor celor multi si necajiti.
          La sfarsitul anului 2011 am lansat IN GIULESTI - locul unde veti gasi informatii si articole legate doar despre viata din cartier. Jurnalul ramane spatiul in care cu emotie si nerabdare va astept oricand doriti sa schimbati o vorba cu cineva avand sufletul deschis si gata sa rezoneze cu al dumneavoastra, oricine ati fi.
          In 2012.... Ar trebui sa ma opresc pentru ca nu stiu ce va fi. Orice inceput de an e o provocare.
          Oare ce voi spune in decembrie despre anul 2012? Nu stiu. Sper sa pot spune ca ii multumesc lui Dumnezeu pentru sanatate, pentru ca suntem mai buni, mai credinciosi, mai aproape unul de celalalt. Toate  acestea si prin intermediul Jurnalului de Giulesti.

Va iubesc si va astept cu drag!
Daniela

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori