duminică, 9 septembrie 2012

Brainstorming on line

Foto: idinu.wordpress.com
Toate marcile au un logo, un semn care sa le defineasca. Eu inca nu m-am hotarat asupra acestui lucru, dar ma preocupa din ce in ce mai mult. Cred ca ar fi momentul sa imi duc la bun sfarsit acest mic, dar foarte important tel.

Un obiect? Un colaj? Care sa fie imaginea care caracterizeaza cel mai bine stilul blogului Jurnal de Giulesti?

Ma vad in postura de a va cere voua, iarasi, sfatul. Pentru ca voi sunteti cei care imi "dati aripi". Poate aveti imaginatie mai bogata, sau poate sunt designeri web (si nu numai) printre cei care rasfoiti paginile prafuitului meu jurnal.

Va invit la un brainstorming on line. Un cuvant, o imagine, o culoare, un material..... dati-mi un punct de plecare.... o idee... un sfat... orice poate fi de folos.

Multumesc frumos!

2 comentarii:

Rotaru Gabriela spunea...

O carte deschisa, o calimara ,o pana de scris toate asezate pe o masuta,si desenate in culori deschise astfel: copertile cartii de o visina putreda,fata de masa alba cu dantela ori un bleo deschis. Paralel cu masuta sa fie o fereastra prin care se vede natura vesela.

Jurnal de Giulesti spunea...

Gabriela, ce frumos! Imi place mult propunerea ta. Ar mai lipsi un ceas sau o clepsidra pe undeva...

Va rugam sa continuati sau sa imbunatatiti si voi cu o propunere.

Va multumesc!

Bloguri, Bloggeri si Cititori