miercuri, 21 martie 2012

Am "tratat" cu vremea calda de afara

Astazi am petrecut o mare parte a zilei in gradina. Am stat de vorba serios cu Primavara, am reusit sa-i smulg promisiuni magice. Vom avea si anul acesta, mai exact in dou-trei zile-o saptamana, muguri vizibili pe crengi, poate si frunze. Pentru flori, am convenit sa mai asteptam vreo 10-15 zile. Tot e un castig. Cand ma gandesc la troienele si vantul de la ferestre... credeam ca n-o sa mai am ocazia sa particip la acest eveniment: marea intalnire a sezonului Primavara-Vara.
Am iesit, in schimb, cu toata familia. Am curatat pomii, via, trandafirii... ne-am tinut de conventia cu doamna susmentionata.
A, era sa uit, am inscris si copilul la scoala. Tot astazi. Alt motiv de mare bucurie si multumire.
Suntem cu totii obositi dar fericiti peste masura.
A meritat iesirea!

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori