marți, 21 februarie 2012

Agentia de implinit vise = Fabrica Bunelor Intentii

Prima editie a emisiunii Agentia de implinit vise (care mai tarziu avea sa devina Fabrica Bunelor Intentii) a adus bucurie in sufletul unei fetite de 10 ani din Bucuresti: Adina Petre.Am cunoscut-o la TOP KIDS, toamna trecuta. Mi-a ramas in minte ca un copil dintre cei constiinciosi si pozitivi. Ma saluta intotdeauna cu "Hello, Miss!" De-a lungul unui sezon in care am fost impreuna la After School Top Kids, am  descoperit si alte talente de-ale Adinei: era implicata in multe activitati extracurriculare. Facuse balet, ski, lua lectii de engleza si picta.
 Organizam adesea activitati interesante si relaxante la After School Top Kids. Cand a fost vorba sa trecem la pictura, Adina ne-a lasat masca pe toti. Am stat de vorba apoi cu mama, educatoare. Mi-a marturisit ca fetita e pasionata de pictura de la cativa anisori; de la 6 ani insa picteaza cu profesor iar rezultatele erau remarcabile. Avea lacrimi in ochi mamica Adinei. Isi dorea foarte mult sa-i organizeze o expozitie undeva, sa vina copiii din clasa, doamna invatatoare, sa-i vada lumea lucrarile. Mi-as fi dorit sa o ajut cumva dar, din lipsa de timp si resurse, nu puteam face mare lucru. Adina nu e un un copil caruia sa nu ii poata facilita parintii acest lucru. Doar ca ai ei nu sunt "conectati" la acea lume care poate da o mana de ajutor. Era doar un copil talentat, cu sufletel bun, care s-a lipit de inima mea.
Cand am inceput filmarile Fabricii Bunelor Intentii si ne puneam intrebari cu privire la posibile "cazuri" din emisiune, mi-am amintit de Adina si dorinta arzatoare a mamei ei. Aici au intrat in scena Nuami si Florin, amfitrionii proiectului F.B.I. Dupa o documentare amanuntita, am trecut la realizarea propriu-zisa a visului copilului.
Atentieeeeee, ACTIUNE!

"Florine, stii adresa, da?"
"Doamna, cred ca nu-i pe aici...." 

Sunam un prieten...pe mama Adinei :-)

"Nu, nu pe mine... filmeaz-o pe Bubu :-*"

In universul copilului, in timp ce el e plecat cu tata la o aniversare

Cate si mai cate lucrari... "miroase a talent", cum spune Nuami

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori