luni, 25 iunie 2012

Instantanee de la Scoala Biblica de Vacanta

Pregatiri, emotii, asteptare.


Bine ati venit, dragi copii!
Voi stiti ce inseamna sa fii erou? Gabi, 7 ani - "inseamna sa lupti, sa ii salvezi pe ceilalti si chiar sa iti dai viata pentru ei"


Multi ne-au vizitat pentru prima oara. Au fost mai retinuti, dar au promis sa revina.



Nerabdarea de a incepe lucrul pe grupe de varsta.





"Eu am un coleg la scoala cu care nu vorbeste nimeni pentru ca e rau, bate copiii, fura. Cum sa il ajut? Sa ma rog pentru el?" Si s-a rugat intreaga sala.

Animalele, inainte de a intra in corabaia lui Noe

Oare ce se va intampla pana la sfarsit?



Ne-am impartit pe grupe. Va prezentam Sectiunea GRADINITA, grupa "Prieteniei"
 ILINCA, MIRUNA, ALEXANDRU, MATEI, VALI, ANUTA SI EMI




Anutza a fost foarte atenta si a dat cele mai bune raspunsuri.


Si mamicile, si copiii am fost pe rand animalute ce au intrat doua cate doua in arca sugerata de banda adeziva. Am latrat, miaunat, ciripit, racnit. Noe ne-a invitat politicos, ne-a hranit, o mamica ne-a udat cu cativa stropi de apa. Apoi a aparut un curcubeu.

Aceasta a fost seara I

Va asteptam si pe voi!

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori