sâmbătă, 1 septembrie 2012

Schimb de jucarii pe strada mea


Copiilor le plac enorm jucariile pe care le vad la altii. "Mama, imi cumperi si mie pistol ca al lui Marian?...avion ca al lui Vali si catelus vorbitor ca al Mariei?" Am observat lucrul acesta inca din primii ani ai lui Antonio. Avea cele mai frumoase jucarii. Nu erau ca ale lui X... M-am gandit atunci ca ar fi binevenit un cadru organizat pe care sa-l punem la dispozitia copiilor sa faca schimburi intre ei. Sa dea altora jucariile de care s-au plictisit si sa primeasca in schimb jucarii "interesante".

E o ocazie buna de a comunica altfel decat o facem zi de zi. Pentru ca ne intalnim mai multi o data, pentru ca vin si parinti, pentru ca in felul acesta deschidem noi orizonturi de comunicare intre noi, vecinii. Cu totii ne-am dori copii cuminti, educati, care sa vorbeasca frumos, sa puna pret pe scoala si prietenie, pe sport si buna cuviinta. Dar facem ceva in sensul acesta, toti?

Anii trecuti am pus la cale o astfel de bucurie si am avut surpriza sa prinda la ...public. Publicul pitic, fireste. Duminica, 2 septembrie, ne vom vedea iarasi cu copiii de pe strada, la noi la poarta. Am oferit invitatii, am pregatit jucarii si carticele, maine va aducem si dovezi.

A, si era sa uit ce e mai important. Vom invata sa daruim. O jucarie din manuta fiecarui copil participant va merge spre un copil nevoias din zona noastra.

Updates.

... si a fost "Targul de jucarii" editia a II-a, organizat de Jurnal de Giulesti.

Imi amintesc cu drag de copilarie...


Sa ne asezam in linie

Imediat cum s-a auzit la Radio Itsy Bitsy - ora 11,00 - vocile copiilor au si inceput sa rasune pe strada
Muzica.
Jucarii.
Clatite.
Jocuri.
Tipete.
Bucurie.
Incercati sa le puneti pe toate undeva aproape sau in inima copiilor. Veti fi foarte surprinsi de ceea ce va iesi. Exact asa a fost si la intalnirea noastra.

David: "Oare ce o sa primesc in schimbul robotului meu urias?.."
Emma: "Avem di tati.... di tati... intrati si cumparati....:-)))))))))))"


Sorina: "Ce bine ca s-a amanat scoala cu o saptamana... Credeti ca penarul acesta e potrivit pentru fete?"

Maria: "Uite-asa de cumintica voi sta si in banca :-*..."

Gashca: "La anul vom fi mai mari cu un cap..."

Emisor: "La editia trecuta nu stiam bine ce se intampla pe-aici.."
Marian: "Backugan, lupta!"



Alex: "Salut pe toata lumea!"

Iezisorii cucuieti



  • Ali si Mario, prietenii nostri gemeni, nu au putut veni. Astazi au plecat la mare. Au trimis in schimb cate doua jucarele pentru donatii.
  • Antonio si Mihaita, finii nostri, sunt tot la mare.
  • Pe lista noastra de invitati se aflau muuuuult mai multi copii; ne-ar fi bucurat sa ne onoreze toti cu prezenta. Poate data viitoare???????
  • Raul s-a trezit tarziu, a sosit dupa ce s-a terminat totul. I-am promis ca ne vom intalni la primavara, la editia a III-a. A intrebat-o pe mama lui cand e primavara. Nu prea s-a bucurat... mai avem pana atunci.



MULTUMIM PENTRU CA ATI PARTICIPAT LA BUCURIA NOASTRA! 

SA FITI SANATOSI, SA AVETI UN AN SCOLAR DE SUCCES, 

O IARNA PLINA DE BUCURII SI SA NE REVEDEM CU BINE!





Click aici pentru editia I-a "Targului de jucarii" organizat de Jurnal de Giulesti.

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori