miercuri, 29 februarie 2012

Surprize N-A-T-U-R-A-L-E pentru voi



       

 Iubitul meu sot a dat startul unui capitol nou in povestea ce-l pasioneaza de doi ani incoace: intoarcerea la natura. Mai exact, a produs prima transa de sapun natural din viata lui. Sper ca acest lucru sa se intample cat mai des in casa noastra.
          Dupa cum se imbina culorile si parfumurile, dupa cat de fine si de riguroase sunt metodele, as spune ca pana azi nu i s-a potrivit nicio meserie ca aceasta, de a combina uleiurile; de a le da forme si texturi deosebite.  
          Mi-am petrecut ziua pe post de asistenta, pregatindu-i sotului meu materiile prime. I le-am pus la indemana apoi am eliberat zona pentru ca am simtit ca are nevoie de ceva mai mult "spatiu" sa se concentreze. Dupa ce si-a pus ochelarii pe nas si masca la gura, a mesterit timp de o ora intreaga. Nu a scos macar un cuvant. M-am aflat in sufragerie, la cativa metri de el, dar am stat cuminte, rasfoind BLOGUL LUI ANTONIO si arzand de nerabdare.
          In final, m-a chemat sa vad "cozonacul". Primul imbold a fost acela de a-l gusta. O felie de ciocolata de casa, alta de pandispan...  o nebunie!
          Vestea buna e ca putem sa va oferim si voua, peste 4-5 saptamani, adevarate bijuterii cosmetice... tocmai "culese" din natura. Ma puteti contacta la sectiunea comentarii.

2 comentarii:

Sabina Dragomir spunea...

Am cumparat inca doua sapanuri minunate, parca sunt din ''Alice in tara minunilor'' :). Cu miere si propolis pentru mica mea printesa! Vi le recomand cu drag tuturor! Si multumim Daniela si Sorin!

Jurnal de Giulesti spunea...

Si noi iti multumim, Sabina! te mai asteptam. Poate ne unim la o plimbarica impreuna cu cei mici, intr-un weekend. ce zici?

Bloguri, Bloggeri si Cititori