luni, 13 august 2012

Abc-ul curateniei generale in casa

Saptamana trecuta faceam un apel la iubitii mei cititori, sa punem la punct un plan de actiune pentru o curatenie generala optima.

Spre marea mea bucurie, s-au oferit sfaturi atat de valoroase, incat m-am decis sa pun cap la cap toate informatiile, realizand un fel de abc al celei mai tari curatenii generale, din toate timpurile.

Trebuie sa recunosc ca eu m-am pus pe treaba inainte de a se incheia concursul. Am avut un ajutor inimos, dar treburile grele au ramas in seama mea, motiv pentru care am picat de-a dreptul in pat (slava Domnului, dupa ce am reusit sa termin). Acum sunt in refacere, fac miscari usoare si citesc cu atentie cele de mai jos.

Luati aminte si voi! ;-)





Pentru o mai buna vizibilitate, click aici

Un comentariu:

v_tina spunea...

mie imi place sa fac curat doar cand sunt singura acasa.

Bloguri, Bloggeri si Cititori