miercuri, 22 august 2012

Ziua in care le-am facut pe toate

Sunt zile in calendarul meu propriu si personal cand nici prea bine nu reusesc sa ma ridic din pat,ca ai zice ca s-a si inserat. Nu reusesc sa ma adun, sa imi stabilesc prioritatile... cand termin o treaba, imi dau seama ca o alta si mai importanta, si mai urgenta ma asteapta pe asa zisul "to do list". Vi s-a intamplat si voua?

Ei bine, astazi, minune mare! Am reusit sa fac de toate. Cu spor si energie, cu drag si - sa nu zic o vorba mare - cu  rapiditate si cu mintea limpede. Ce sa fie, ce sa fie? Adica, stiu eu bine ce e, intrebarea e cum sa fac sa ma tina?!

De catva timp caut si caut, in adancul fiintei mele, in carti, in jurul meu... Caut un raspuns la marea intrebare. De ce acum, aici, astfel, atat????... Sunt 40 de ani aproape de cand ratacesc pe suprafata planetei. Pot sa spun ca m-am mai dumirit si eu asa... cam cum ar fi daca... si ce ar fi mai bine sau mai rau... De curand, ca raspuns la cautarile acestea asidue, mi-am facut o concluzie a mea. Si merg pe ea. Omul isi face doar partea lui. La momentul lui. E rolul lui. Or eu eram intr-o mare confuzie - cum ca totul tine de mine in ceea ce ma priveste, ba, mai mult, chiar si in ceea ce-i priveste pe ceilalti... Simteam ca o povara pe umeri. Eu... copiii.... casa... familia.... dar si prietenii... problemele lor de suflet... de sanatate... erau atat de multe care ma preocupau, incat nu aveam timp si putere sa mai traiesc si eu ca omul pe lume.



Acum stiu si simt cu putere, cum spuneam mai sus, ca nu suntem singuri. Niciun moment. Suferinta noastra, grija, lipsurile etc etc sunt niste bucati mici din marele puzzle al existentei terestre si extraterestre (sper sa nu va duc, fara sa vreau, intr-un spatiu cu O.Z.N-uri :-))). Omul isi face partea, in mod deliberat, Dumnezeu isi face partea in mod atotintelept si cu tot sensul cuvantului DRAGOSTE. Si functie de ce a ales sa faca omul, Forta Suprema este acolo sa-i dea ajutor, sau sa-l lase sa greseasca pana la capat, sa sufere spre a se indrepta (daca are inclinatii spre a invata din greseli), sa descopere puterea (a se citi Imparatia) din interiorul lui, sadita tot de Dumnezeul iubitor, mare, duios, bland, si rabdator.

Cu totul altele sunt zilele mele de cand mi-a rasarit acest vlastar in suflet. Asteptam de mult o minune in viata mea. Si, cu toate ca minuni vad la tot pasul, iat-o pe cea care cu adevarat ma fericeste, imi da aripi. Pe scurt, El este cu mine in orice imprejurare. Si pentru mine asta nu mai e doar o fraza, ci o demonstratie.

Ca fapt divers, ca tot ne aflam pe paginile unui jurnal, azi, cu bucuria, multumirea si speranta in suflet, am bifat urmatoarele:

- ordine in toata casa
- 2 randuri de rufe
- gatit doua feluri de mancarica
- hranit, schimbat si plimbat copiii
- facut un drum la banca si unul la primarie
- odihnit ~ 45 min
- cules jumatate din cartofii din gradina
- curatat iarba din spatele casei
- maturat curtea si trotuarul
- vizitat (scurt) o familie din vecini

Si toate astea in conditiile in care asta-noapte m-am culcat la 03.00 si dimineata m-am trezit la 09.00.
Rezultat concret: daca ai mintea limpede si credinta cu tine, faci intr-o zi cat altii intr-o saptamana.
Succes si voua! Si pace!

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori