vineri, 9 decembrie 2011

Liniste, bucurie, pace, multumire...

Liniste, bucurie, pace, multumire...
Nu stiu voi cat de mult tanjiti dupa ele, insa mie imi pica foarte bine cand reusesc sa construiesc acest puzzle magic si sa le am pe toate in suflet, in acelasi timp.
Sa fiu sincera, mai adesea imi lipsesc una sau doua; rare au fost momentele cand am putut sa spun cu mana pe inima ca sunt fericita. Iata ca, fara sa vreau, am gasit si formula matematica a fericirii: liniste + bucurie + pace + multumire = fericire.
In general, sunt linistita cand sunt copiii sanatosi; bucuroasa cand reusesc sa ofer un lucru cat de mic sau am avut o intalnire interesanta. Fara exceptie, simt o imensa pace atunci cand imi reimprospatez memoria cu un Psalm sau un mesaj de dragoste din  partea Creatorului nostru.Si nu in ultimul rand, sunt multumita cand suntem cu totii acasa, eventual imbratisati sau jucandu-ne de-a cursele de masini :-).
Cam asta inseamna pentru mine fericirea.
Si inca ceva, mi-as dori ca voi sa fiti mai deschisi in a raspunde prin comentarii la intrebarile pe care le cititi pe site.
Pentru voi ce inseamna fericirea?




pentru stiri si informatii din cartier,
vizitati Portalul www.ingiulesti.com

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori