sâmbătă, 21 iulie 2012

Ganduri de 22 iulie


Familia, caminul, copacul din fata casei, prietenii, florile, albastrul cerului = tot ce imi trebuie. Ce as putea sa imi mai doresc de ziua mea?







Imi e de ajuns ca am toate acestea, ca voi imi sunteti prieteni; nu imi ramane decat sa ma rog pentru binele tuturor celor pe care ii cunosc, pentru voi, cei care imi vizitati blogul, precum si pentru toti cei care cheama Numele Domnului in lumea aceasta mare, trecand prin anumite momente.

Iti multumesc, Doamne, pentru prietenii mei, pentru viata, pentru ca ne-ai dat familii si te ingrijesti de sanatatea noastra! Iti multumesc pentru tot ce planuiesti sa fim sau sa avem! Cu recunostinta, iti multumesc, 


Daniela
22 iulie 2012





Update. Este ceva ce imi doresc din toata inima, cu tot sufletul si cu toata puterea.







3 comentarii:

veronica picioroaga spunea...

Draga mea, la multi ani ! sa fii fericita si sa ai numai sarbatoare in suflet mereu ! pupici si sa ai o zi minunata!

Anonim spunea...

TREBUIE SA INVAT SI EU SA AM RECUNOSTINTA SI SAMULTUMESC LUI DUMNEZEU PENTRU CEEA CE SUNT. DE LUAT EXEMPLU ... TOT BINELE DIN LUME ! AMALIA .SAVIN

v_tina spunea...

La multi ani! :*

Bloguri, Bloggeri si Cititori